3 kartka ze szkicownika

Wciąż kontynuujemy podróż po moim ukończonym szkicowniku ✎ 3 rysunkiem, który w nim powstał była moja ręka. Sprawa wyglądała tak, że lewa pozowała, a prawa czyniła honory i  uwieczniała tą profesjonalną modelkę na papierze. Chciałam sprawdzić czy wygram w pojedynku z farbami akwarelowymi i uważam, że nawet całkiem mi to wyszło. Nakreślam tylko, żeby nie było wątpliwości, iż kolory nie miały być realistyczne. Najpierw miałam to zrobić w odcieniach niebieskiego, ale skończyło się jednak na rodzince żółcieni i brązów. 


Format: A4
Materiały: Akwarela

Na dziś to tyle 😁 Stay positive 👊

Komentarze

  1. Szkoda, że nie w odcieniach niebieskiego :( to by było na prawdę ciekawe! Ale i tak bardzo ładna praca :)
    namalujesz dwie naraz trzymając pędzel stopą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Kurde, moje stopy chyba nie są aż tak dobre xD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty