Kwiatuszki

Cześć i czołem ☼ Wrzesień sobie leci c: Jak wiecie, lub nie, zaczęłam teraz naukę w LO. Związane z całą tematyką bloga, czyli LO plastycznym. jestem strasznie ciekawa, jak ta nauka będzie wyglądać. Jest to nietypowa instytucja. Rozszerzenia i program są zupełnie inne niż w klasycznych szkoła - w końcu to plastyk. Gwarantuje wam, że tego nie zapewni żadna klasa pseudo plastyczna.Wydaje mi się, iż wybierając taką placówkę, jest się już mocno ukierunkowanym, jeżeli chodzi o nasza przyszłość. Chociaż tak na prawdę nikt nie zabroni Wam iść potem na humana czy medycynę. Minus tego wszystkiego jest taki, że tutaj rozszerzenia są plastyczne. W związku z tym jest to pewne utrudnienie jeżeli nagle postanowisz zmienić kierunek. Dzisiaj miałam pierwsze lekcje z rysunku i malarstwa - zapowiada się ciekawie 🙌 
Dzisiaj zaprezentuje wam przedostatni rysunek z serii wakacyjnej :P Kwiaty z ogrodu:


Format: A5
Materiały: markery dla dzieci, cienkopis i ołówki

Musiałam wyostrzyć troszeczkę zdjęcie bo dziwnym sposobem straciło na jakości 💦
Idę spać, bo rano trzeba wstać, a dojazd teraz mam masakryczny ☠
Trzymajcie się!

Komentarze

  1. Urocze są te kwiatki. ;3
    W wolnym czasie zapraszam do siebie: http://art-luna1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty