Gwiaździsta noc - mój cover

👐 Hello 👐 Post standardowo miał być wcześniej, ale w Krk odbywały się Światowe Dni Młodzieży. Na początku nie byłam w to zbyt zaangażowana, jednak wystarczyło bym poszła do rynku na dosłownie krótką chwilę i od tego momentu chciała być tam cały czas. Atmosfera była cudowna. Nieważne z jakiego byłeś kraju, czy narodowości. Gdy tylko krzyczałeś zawołanie twojego państwa wszyscy od razu się dołączali i darli wniebogłosy z tobą. Zresztą nie tylko ludzie byli wspaniali. Spotkania z papieżem i słowo głoszone przez niego miało w sobie coś magicznego. Do tego cała oprawa artystyczna... To wszystko było po prostu magiczne, jakkolwiek brzmi to prosto ✨.
Teraz trochę o tym co robiłam ostatnio.
Oczywiście mam szkice z nad morza (całe 3  😭) Jednak najpierw chciałabym się pochwalić moim pierwszym życiowym zamówieniem, które było dla mnie bardzo ważne z dwóch powodów. Po pierwsze odbiera je klient, więc najważniejsza jest jego satysfakcja. Po drugie, kopiowałam mojego impresjonistycznego idola - Vicenta van Gogha. Mianowicie robiłam redraw jego gwiaździstej nocy. Być może część z was już o tym wie, bo skromny wipek był na fanpage'u. Tutaj prezentuje wam już zamkniętą całość.


Format: 30cm x 40cm
Czas: Heh chyba wolę nie pamiętać
Materiały: Akryl na płótnie (podobraziu)
<pozwoliłam sobie wyciągnąć kontrast, bo zdjęcie robiłam w nocy i zeżarło mi kolorki 🐽>

Mały tb... patrzcie jak bawiłam się w Gdańsku;


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty